9 Ekim 2014 Perşembe

Yetim Gönüller Dizi Müziği Adı Asya Bir Yanı Yıkık Bir Yanında Sevda Şarkısı

Yetim Gönüller Dizi Müziği..
Yapacak bir şey kalmadığında, işimiz gücümüz müzik.

Samanyolu'nda yeni başlayan henüz 3 bölüme erişen dizinin tanıtım fragmanında ve sonrasında bölümlerde yer verilen jenerik şarkısı dikkat çekmeyecek gibi değil. Samanyolu kanalını dizi müzikleri konusunda tebrik ediyorum gerçekten çok başarılılar. Diziyle ilgili haberlerine Samanyolu'nun resmi sitesinden ve küre tv'den ulaşabilirsiniz.
 

Yine olağanüstü bir dizi müziği Yetim Gönüller Adı Asya Bir Yanı Yıkık Bir Yanında Sevda Şarkı Sözleri

Adı Asya bir yanı yıkık bir ynaında sevda
Kerem yanık kora kor gibi hayat yolunda
Böyle işten böyleleri böyle sevmişler
Aşkın ateşinde yanmış yetim gönüller

yetim gönüller, yetim gönüller dizi müziği, yetim gönüller dizisinde çalan şarkı, yetim gönüller başlangıç bitiş şarkısı, adı asya şarkısı, adı asya, yetim gönüller adı asya müziği, adı asya bir yanı yıkık bir yanı sevda mp3 indir dinle, yetim gönüller şarkısını kim söylüyor,yetim gönüller yeni son bölümde çalan şarkı,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder