31 Ekim 2014 Cuma

Bu Tarz Benim 1 Kasım Kim Elendi


Bu Tarz Benim'de heyecan sürüyor. Hafta içi şık seçilen yarışmacılar yıldızları topluyor ve hafta sonu eleme gecesinde en çok yıldızın sahibi olan koruma altına alınıyor.

Her hafta birbirinden ilginç çekişmelere sahne olan Bu Tarz Benim'de tansiyonda günden güne yükseliyor. Yarışmacılar rakiplerine oldukça ağır eleştirilerde bulunurken bu durum bazen jürinin de tepkisine neden oluyor.

Yarışmada Ayşenur Balcı'nın elenmesinden sonra ortalık biraz olsun sakinleşti gibi görünse de yeni katılan yarışmacılardan Roza ve Meltem Keklik Ayşenur Balcı'yı aratmıyor. Ayrıca Ayşegül ile Özlem arasında ki sürtüşmelerde devam ediyor.

Bu Tarz Benim'de eleme gecesi olan 1 Kasım Cumartesi günü, jüri koltuğunda sürpriz bir isim oturacak. Demet Akalın'ın şarkıları ile renk katacağı programda bakalım elenen yarışmacı kim olacak.

Bu Tarz Benim Yarışması 1 Kasım Cumartesi Kim Elendi?

Roza Elendi..

Bu Tarz Benim geçtiğimiz haftalarda elenen yarışmacıların listesini sizler için derledik. 

Melek Balkan
Sara Ayşem Koçoğlu
Buse Doğanay
Gizem Kayaalp
Esra Özüver
Ayşenur Balcı
Roza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder