30 Ekim 2014 Perşembe

Roman Havası Dizi Müziği , Roman Havası Dizisinde Çalan Şarkı

Roman Havası Dizi Müziği

Roman Havası Dizisinde Çalan Şarkı

Erler Film'in katkılarıyla Cennet Mallesi dizinin 2014 versiyonu yakında Show Tv ekranlarında başlıyor. Usta oyuncu kadrosuyla bomba gibi dönen dizi sitkom oyuncularını bir araya getirerek büyük bir işe imza atmaya hazırlanıyor. Dizinin tanıtım fragmanında tüm oyuncuların beraber seslendirdikleri dizi müziği şimdi KGDMuzkleri'nde



Roman Havası Dizi Müziği Sözleri

Roman havası iki gönül arası estimi durmaz oldum olası
Şen şakrak bizim sokak eksik olmaz makarası
Adım Zehir Zarife her zaman çift tarife
Bende klarnetçi Emin palavrayı severim
Ben Kerem bende Aslı romanın roması
Kırık haydar Kaşıkçı elması
İstemem Havva bende tersi Melahat
Bizim sokaktan eser en güzel roman havası
Haydi buyrun başlasın başlasın roman havası

roman havası, roman havası dizi müziği, roman havası dizisinde çalan şarkı, roman havası jenerik, roman havası şarkı sözleri, roman havası sözü, roman havası tanıtım fragmanında söylenen şarkı, roman havası şarkısını kim söylüyor, roman havası yeni son bölümde çalan şarkı, roman havası türküsü, roman havası dinle, mp3 indir dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder