24 Ekim 2014 Cuma

Bu Tarz Benim 25 Ekim Cumartesi Kim Elendi - Bu Tarz Benim'de Bu Hafta Kim Elendi - Bu Tarz Benim 25 Ekim Cumartesi Yarışmacılar Ne Giydi



BU TARZ BENİM'DE BU HAFTA KİM ELENDİ

Show Tv'nin sevilen yarışması Bu Tarz Benim heyecanla izlenmeye devam ediyor.

Yarışmacıların ve jürinin yorumlarının dikkat çektiği yarışma eleme heyecanları ile izleyiciyi ekranlara kitliyor.

Hafta içi hergün yayınlanan yarışmada yarışmacılar yıldız alabilmek için kıyasıya yarışıyor.

En çok yıldızı olan yarışmacı eleme gecesi yarışmacı arkadaşları tarafından adı söylenemeyecek.

Jüri tarafından en az puanı alan yarışmacı yarışmacı arkadaşları tarafından en çok ismi
söylenen yarışmacı jürinin karşısına geçecek  ve

jürinin ortak kararı ile bir kişi yarışmaya 100 bin liralık büyük ödüle veda edecek.

Yerli İkon olan konseptte bu hafta yarışmacılar Hande Yener'den Bülent Ersoy'a, Tarkan'dan Demet Akalın'a kadar bir çok ünlünün klığına girip boy gösterdiler.

Ayşenur Balcı ve Ayşegül Doğan, Hande Yener'i canlandırdı. Tuğçe Ergişi, Demet Akalın, Aycan Şencan, Bülent Ersoy, Nurcan Şencan Tarkan'ı, Nur Bozar ise Türkan Şoray'ı canlandırdı. 

Koruma altında olan yarışmacılar ise Nur Bozar ile Özlem Özden oldu.

Yarışmacı arkadaşları tarafından adı söylenemeyecek isimler ise 5 yıldız alan Nur Bozar ile juri tarafından seçilen Özlem Özden oldu.

İvana Sert'in oryantal dansının ilgi çektiği programda yarışmacıların deri konseptli defilesi de çok konuşulacağa benziyor.

Cenk Eren'in süpriz jüri olduğu yarışmaya Yonca Evcimik şarkıları ile eşlik etti.

Her hafta el. e gecesinin yaşandığı programda bu hafta bir değişiklik var. Hafta içi hergün yarışmacıların arasına katılmak için yeni bir yarışmacı geliyor ve bunlardan yıldız alan direk yarı finale çıkıyor.

Bu hafta yarı finalin yaşanacağı yarışmadan yıldız alıp yarı finale çıkanlardan sadece ikisi yarışmacıların arasına girebilecek.

Bu hafta yarışmaya kim veda edecek. Yarışmacıların arasına girebilecek iki yarışmacı kim olacak.

Tarzı ve iddiası ile çok konuşulan Roza Şake Hovhannisyan 25 Ekim Cumartesi yarışmaya dahil olabilecek.

Bu Tarz Benim yyarışmasında Özlem Özden ile jüri karşısına çıkan Ayşenur Balcı jüriden en çok ismi alarak yarışmaya veda etti.

AYŞENUR BALCI YARIŞMAYA VEDA ETTİ.

 Bu Tarz Benim yarışmasında daha önce elenen isimler

Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver














bu tarz benim 25 ekim cumartesi kim elendi, bu tarz benimde bu hafta kim elendi, bu tarz benim bu hafta elenen yarışmacı, 25 ekim elenen yarışmacı, bu tarz benim yarışmasında kim elendi, bu tarz benim yarışmasında 25 ekimde kim elendi, bu tarz benim 25 ekim eleme gecesi,  bu tarz benim eleme gecesi, bu tarz benim, bu tarz benimde kim elendi, 25 ekimde bu tarz benim elenen, bu tarz benim yarışması 25 ekim ayşenur balcı'nın elbisesi, ayşenur balcı eleme gecesi kıyafeti,  bu tarz benim ayşegül doğan 25 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim melek balkan 25 ekim eleme gecesi kıyafeti elbisesi, bu tarz benim aycan nurcan şencan 25 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim gizem güler 25 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim nur bozar 25 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim özlem özden 25 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim sara ayşem koçoğlu 25 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim tuğçe ergişi 25 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim ezgi baylar 25 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim buse doğanay 25 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim 25 ekim eleme gecesi yarışmacılar ne giydi, bu tarz benim elenen yarışmacıları kimler, 25 ekim cumartesi yarışmacıarın giydiği kostümler, 25 ekim cumartesi yarışmacılar ne giydi, bu tarz benim 25 ekim cumartesi kızlar ne giydi, bu tarz benimde koruma altındaki yarışmacılar kimler, bu tarz benimde kim koruma altında

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder