31 Ekim 2014 Cuma

Bu Tarz Benim 31 Ekimde Çalan Yabancı Şarkılar

Bu Tarz Benimde Çalan Şarkılar

Bu Tarz Benim programının 41. bölümünde çalan yabancı ve Türkçe şarkılardan derlenmiş güzel bir yazıyla tekrar merhaba diyoruz. Burada kim gelirken ne çalmış, kim hangi şarkıyla dans etmiş oynamış onlar yer alıyor. Keyifli akşamlar herkese. KGDMuzikleri

Nur Yerlitaş'ın playback şarkısı ama bugün alışılmışın dışında bir şey oldu ve Kemal Doğulu & İvana Sert'de bu şarkıyla giriş yaptılar ; Zara - kaç kadeh kırıldı

Başlangıçta tüm kızların sahnede göründüğü an çalan şarkı ; Tarkan feat. İskender Paydaş - hop de

Aycan Nurcan Şencan ; Ian Carey feat. Craig Smart - sos

Jüri üyelerinin ve kızların halay çektiği sırada çalan ;  Dj Chawwwy - kasap havası

Ayşegül Doğan ; Michael Mind - hold on

Ezgi Baylar ; Dj Tekin feat. Ron Clark - don't let me be misunderstood

Meltem Keklik ; Gisele & Bob Sinclar - heart of glass

Misafir yarışmacı Tülin müzikleri ;
1. müzik : Kesha - tik tok
2. müzik : Manu Chao - je ne t'aime plus
3. müzik : Will.i.am feat. Miley Cyrus & French - feelin' myself

Tuğçe Ergişi ; Serdar Ortaç - tanrım

Özlem Özden ; Murat Dalkılıç - bu nasıl aşk

Gizem Güler ; Akonf feat. Eminem - smack that

İkinci misafir yarışmacı Gülşah şarkıları ;
1. şarkı : Gisele & Bob Sinclar - heart of glass
2. şarkı : Indila - derniere danse

Nur Bozar ; Mondo Market - do the tango

Nur Bozar & Aycan & Roza sahnede göbek dansı yaparken ; Oum Kalsoum - anta oumri

Ve günün kapanış şarkısı ; Enur - calabria


bu tarz benimde çalan şarkılar, bu tarz benimde çalan şarkı, bu tarz benim 31 ekimde çalan şarkılar, bu tarz benim son bölümde çalan şarkı, bu tarz benim bugün çalan şarkı, bu tarz benim nur yerlitaşın şarkıları, bu tarz benim gelirken çalan şarkı, bu tarz benim şarkısını kim söylüyor, bu tarz benim fransızca şarkı, bu tarz benim ispanyolca şarkı, bu tarz benim yabancı şarkılar, bu tarz benim müziği, bu tarz benim bugün hangi şarkılar çaldı

1 yorum:

  1. Yabancı şarkılar mı arıyorsunuz? Aradığınız yabancı şarkılar burada: yabancı şarkılar 2021

    YanıtlaSil