20 Ekim 2014 Pazartesi

KÜÇÜK GELİN EY AŞK SANA GELDİM ŞARKISI (DENİZ TOPRAK)

Küçük Gelin Ey Aşk Sana Geldim

Küçük Gelin Dizisinde Çalan Şarkı

Küçük Gelin adlı dizinin şarkılarını jenerik müziklerini seslendiren Deniz Toprak dizi için Ey Aşk Sana Geldim dedi. Diziye ait tüm şarkıları bu kategori altında bulabilir dilersiniz sosyal platformlarda sevenlerinizle paylaşabilirsiniz.

 

Küçük Gelin Dizisi Ey Aşk Sana Geldim Şarkı Sözleri

Ey aşk sana geldim
Al yine büyüt beni
Ninni masallar dizlerinde uyut beni
Ey aşk vurur musun
Kor gibi durur musun
Ben daha küçüğüm desem
Kıyar mısın bana feryadımı duyar mısın
Ben daha küçüğüm desem
Kıyar mısın bana feryadımı duyar mısın

küçük gelin ey aşk sana geldim, küçük gelin dizisinde çalan şarkı, deniz toprak, deniz toprak dinle, küçük gelin ey aşk sana geldim şarkısını kim söylüyor, küçük gelin dizi müzikleri, ey aşk sana geldim mp3 indir dinle, ey aşk sana geldim sözleri, küçük gelin dizisinde çalan türkü şarkı, küçük gelin ey aşk sana geldim dinle, küçük gelin dizi müziği

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder