29 Ekim 2014 Çarşamba

Bu Tarz Benim 29 Ekimde Çalan Şarkılar KGDMuzikleri

Bu Tarz Benim programının bugün yayınlanan bölümünde çalan tüm şarkılar sırasıyla şimdi KGDMuzikleri'nde

Nur Yerlitaş playback şarkısı ; Ahmet Kaya - arka mahalle

İvana Sert & Kemal Doğulu & Öykü Serter'de çalan yabancı müzik ; Kesha - your love is my drug

Tüm kızlar podyuma giriş yaptığında çalan şarkı ; Ece Seçkin ft. Ozan Doğulu - hoşuna mı gidiyor

Nur Bozar ; İrem Derici - nabza göre şerbet

Roza Sake ; Desireless - voyage, voyage (maxi version)

İkizler Aycan Nurcan Şencan ; Katy Perry - firework

Özlem Özden ; Ajda Pekkan - ara sıcak

Misafir / Gökçe Markal'da çalan şarkılar
1. şarkı - Inna feat. Pitbull - good time
2. şarkı - Britney Spears - gimme more

Gizem Güler ; Italobrothers - up 'n away

Ayşegül Doğan ; Maroon 5 - maps

Ezgi Baylar ; Murat Boz - para yok

Meltem ; Clean Bandit feat. Jess Glynne - rather be

Son olarak Tuğçe Ergişi ; Kylie Minogue - wow
bu tarz benimde çalan şarkı, bu tarz benim şarkıları, bu tarz benim 29 ekimde çalan şarkılar ,bu tarz benim son bölümde çalan şarkı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder