29 Ekim 2014 Çarşamba

Bu Tarz Benim Roza için Sosyal Medyada Yapılan Yorumlar

Bu Tarz Benim'in güzel adayı Roza Sake Hovhannisyan hakkında kim ne demiş ?

Sema N. ; Boya bak giydiği elbiseye bak
Samira D. ; İyi o gıcık kızları sen yerine oturt
Azra ; Süpersin Roza
Ali U ; Kendine çok güveniyorsun ama tarzın senin kendi güvendiğin kadar değil
Ayşe ; Çok gıcıksın umarım elenirsin
Çükella ; Kim ne derse desin SÜPERSİN ROZA
Belgin ; buda kendini galler prensesi zannediyor herhalde
Ebrucan ; Kemal nasil da rezil eti ama resmen sadece kocana boyle geyin dedi hahah
Yurtsever ; Helal olsun Roza kardeş. Belki çok şık değilsin ama hayalin güzel. Şahsen benim eşim senin gibi düşünse ve eve gelince beni böyle karşılasa yüreğim hop hop oynar...
Alev D ; Roza bumudur tarzın bende bi tarz gorcez sanmıstım ortalığı toz duman etmiştin ama seninde diğer 3 cadıdan farkın yok....
Emine T ; Cok cirkinsin neyine guvendin aceba bu pragrama katildiginda? Tipe bak yaaaa kicima kas goz cizsem senden dha guzel olur. Sen tarz falan deyilsin juri bazen abartiyor sen 3 yildizi birak orya seni cirkartamlakariydi o derece igrenc bir tipin var cunki
Nil S ; Belki iyi bir kisiligin vardir, zamanla görecegiz ama diger kizlari basit görmen, sana rakip olamiyacaklarini söylemen ve kendini asiri begenmekle antipatik oluyorsun. Fazla havalanma derim, jüri havani pöff diye almasinida bilir..
Aygün K ; Jartiyerinin ve kutunun göründüğü o saçma eteği ancak erkek arkadaşlarının yanında giyersin sen
Allahtan evde eşime giyicem dedinde pek bişey demediler ;)))) ama zannetmiyorum evde giy
Zeynep Y ; Biraz daha terbiye sınırları içinde kalmalısın yoksa çirkinleşiyorsun
Gülbahar ; Hiç sevmedim Roza yı çok bencil, bide ben Tarzım diyor, bence git evinde otur sen
Maryam ; Tarzin güzel , ama karekterin berbad . biraz medenice davranmayi orensen iyi olur . bu kadar da kendine guvenme , Nurun ve ikizlerin tirnagi olamasin .


bu tarz benim roza, bu tarz benim roza yorumları, bu tarz benim roza sake, bu tarz benim roza sake hakkında yazılanlar, bu tarz benim roza kimdir, bu tarz benim roza kim ne demiş, bu tarz benim rozaya söylenenler, bu tarz benim roza sosyal medya mesajları, bu tarz benim roza hesapları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder