31 Ekim 2014 Cuma

Bu Tarz Benim 31 Ekim 2014, Bu Tarz Benim Yeni Bölüm Kıyafetler, Kimler Yıldız Aldı

bu tarz benim
BU TARZ BENİM YENİ BÖLÜM 31 EKİM 2014
bu tarz benim 31 ekim neler oldu, bu tarz benim yeni bölüm 31 ekim, bu tarz benim yeni bölümünde neler olacak, bu tarz benimde 31 ekim kim ne giydi, 31 ekim bu tarz benim kıyafetleri

1 KASIM BU TARZ BENİM KİM ELENDİ>>>

Show Tv'nin en sevilen yarışması Bu Tarz Benim'de 7. haftanın beşinci bölümü yani 41.bölüm 31 Ekim 2014 cuma günü yayınlanacak... Hafta için hergün saat 15.45 da başlayan Bu Tarz Benim yarışmasının 7. haftanın elemeden önce son bölümünde bakalım neler oldu... Bildiğiniz gibi Cumartesi akşamı eleme heyecanı yaşanacak. Geçtiğimiz hafta ise 6. haftanın eleme gecesinde 25 Ekim 2014 Cumartesi gecesi elenen isim Ayşenur Balcı olmuştu. Bu hafta kim elenecek 1 kasım eleme gecesinde öğreneceğiz.. Bu Tarz Benim 27 ekimde yayınlanan bölümde yarışmaya iki isim katıldı... Bakalım bu yeni yarışmacılar diğer yarışmacılarla uyum sağlayabilecke mi? Bu hafta Bu Tarz Benimde elenen isim kiml olacak. Hep birlikte göreceğiz...

BU TARZ BENİM 31 EKİM 2014 CUMA 41.BÖLÜM
Bu tarz benimde elemeden önce son bölümde bakalım kimler yıldız alacak. Koruma altına kim alınacak. Yarışmanın 7.haftasında 41. bölüme geldiğimizde Özlem Özden 4 yıldız, Bu Tarz Benim Nur Bozar 4 yıldız, Bu Tarz Benim Aycan Nurcan Şencan 4 yıldız, Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan 3 yıldız, Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi 5 yıldız, Bu Tarz Benim Gizem Güler 3 yıldız, Bu Tarz Benim Meltem Keklik 3 yıldız, Bu Tarz Benim Roza Şeka 3 yıldız, Ezgi Baylar 5 yıldız aldı. 

Haftayı 5 yıldız ile tamamlayan iki yarışmacı, Ezgi ve Tuğçe koruma altına alındı... Ezgi Baylar ve Tuğçe Ergişi bu hafta eleme gecesinde koruma altında olacak arkadaşları isimlerini söyleyemeyecek...

Bu Tarz Benim 31.10.2014 Tuğçe Ergişi Kıyafetleri: Tuğçe Ergişi, kırmızı etek, siyah bluz, bej trençkot siyah bot ve kırmızı çanta ile ekrana geldi. YILDIZ aldı. (bu hafta 5 yıldız aldı...)
Bu Tarz Benim 31.10.2014 Gizem Güler Kıyafetleri: Gelinlik üst parçasından oluşan straplez büstiyer, siyah balık etek, siyah çanta ile jüri karşısına çıktı. Nur Yerlitaş beğenmese de YILDIZ alabildi. (bu hafta 3 yıldız aldı...)
Bu Tarz Benim 31.10.2014 Nur Bozar Kıyafetleri: Nur bozar bugün sarı sırt dekolteli uzun elbise, mavi çanta vemavi küpe ile sahneye çıktı. YILDIZ aldı. (bu hafta 4 yıldız aldı...)
Bu Tarz Benim 31.10.2014 Meltem Keklik Kıyafetleri: Kırmızı kazak, siyah deri mini etek, büyük zincir kolye, siyah çanta ve siyah bot ile jüri karşısına çıktı. Jürinin beğendiği yarışmascı YILDIZ aldı.(bu hafta 3 yıldız aldı...)
Bu Tarz Benim 31.10.2014 Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: Nurcan Şencan dantelli siyah bluz, bordo pantolon, Aycan ise siyah mini elbise ile jüri karşısına çıktı.
Bu Tarz Benim 31.10.2014 Roza Şake Kıyafetleri: Beyaz gömlek, beyaz ceket, beyaz pantolon ve sahneye çıktı ve YILDIZ aldı. ( bu hafta 3 yıldız aldı...)
Bu Tarz Benim 31.10.2014 Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: 
Bu Tarz Benim 31.10.2014 Ezgi Baylar Kıyafetleri: Pudra pembesi elbise, mor pelerin, pudra pembesi ayakkabı ve gri çanta ile ekrana çıktı ve YILDIZ aldı. ( bu hafta 5 yıldız aldı...)
Bu Tarz Benim 31.10.2014 Özlem Özden Kıyafetleri: Özlem Özden bugün siyah boğazlı elbise, deri ceket, siyah çizme ve siyah çanta ile ekrana geldi ve YILDIZ aldı. ( bu hafta 4 yıldız aldı...

Bu Tarz Benim Yarışmacıları
tuğçe ergişi Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi
rozaBu Tarz Benim Roza Şake Hovhannisyan
bu tarz benim meltem keklikBu Tarz Benim Meltem Keklik
nur bozarBu Tarz Benim Nur Bozar
gizem güler Bu Tarz Benim Gizem Güler
aycan-nurcan şencan Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan
ezgi baylar Bu Tarz Benim Ezgi Baylar
özlem özden Bu Tarz Benim Özlem Özden
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 6.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver
http://e-blogu.blogspot.com.tr
bu tarz benim yeni bölüm, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim 31 ekim kimler yıldız aldı, bu tarz benim gizem güler 31ekim kıyafetleri, bu tarz benim 31 ekim nur bozar, bu tarz benim tuğçe ergişi,31 ekim giydiği kıyafetler, 31 ekim bu tarz benimde neler olacak, 31 ekim bu tarz benim fragmanı yayınlandı, bu tarz benim 31 ekim roza, 31 ekim özlem kıyafetleri, 31 ekim nur bozarın kıyafeti, 31 ekim ayşegül kıyafetleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder