24 Ekim 2014 Cuma

Bu Tarz Benim 24 Ekimde Çalan Şarkılar

Bu Tarz Benim yarışma programının 5. haftanın elemeden önceki son cuma gününde çalınan şarkılar sırasıyla şu şekilde.  Listeyi hazırlayan blog ; KacakGelinlerDiziMuzikleri

Nur Yerlitaş playback ; Müslüm Gürses - affet

İvana Sert & Kemal Doğulu ; David Guetta feat. Rihanna - who's that chick

Özlem Özden ; Ebru Polat - çilli bom

Ezgi Baylar ; Demi Lovato - neon lights

Nur Bozar ; Avicii - hey brother

Ayşenur Balcı ; Ellie Goulding - burn

Misafir yarışmacı Muhsine Dülek müzikleri
1. şarkı ; Gülşen - ırgalamaz beni
2. şarkı ; Gülşen feat. Murat Boz - iltimas

Gizem Güler ; Calvin Harris feat. Ellie Goulding - ı need your love

İkizler Aycan Nurcan Şencan ; Maitre Gims - bella

Misafir yarışmacı Öykü şarkıları
1. müzik ; Atiye - uyan da gel
2. müziği ; Atiye - budur

Ayşegül Doğan ve Nur Bozar kıyafetlerini değiştikleri sırada ; Rixton - me and my broken heart

Tuğçe Ergişi ; Harun Kolçak - gir kanıma

bu tarz benim şarkıları, bu tarz benim müzikleri, bu tarz benimde çalan şarkılar, bu tarz benimde çalan şarkı, bu tarz benimde çalan yabancı müzikler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder