26 Ekim 2014 Pazar

Bu Tarz Benim 27 Ekim 2014, Bu Tarz Benim Yeni Bölüm Kıyafetler, Kimler Yıldız Aldı

bu tarz benim
BU TARZ BENİM YENİ BÖLÜM 27 EKİM 2014
bu tarz benim 27 ekim neler oldu, bu tarz benim yeni bölüm 27 ekim, bu tarz benim yeni bölümünde neler oldu, bu tarz benimde 27 ekim kim ne giydi, 27 ekim bu tarz benim kıyafetleri

1 KASIM BU TARZ BENİM KİM ELENDİ>>>

Show Tv'nin en sevilen yarışması Bu Tarz Benim'de 7. haftanın birinci bölümü yani 37.bölüm 27 Ekim 2014 pazartesi günü yayınlanacak. Hafta için hergün saat 15.45 da başlayan Bu Tarz Benim yarışmasının 7. haftanın ilk bölümü ile ekranlarda olacak. Bildiğiniz gibi Cumartesi akşamı eleme heyecanı yaşandı. 6. haftanın eleme gecesi 25 Ekim 2014 Cumartesi gecesi yapıldı.Yarışmada 5. elenen isim Ayşenur Balcı oldu. Bu tarz benimde yeni bir hafta ile yeni bir eleme heyecanı daha yaşanacak. Bakalım bu hafta neler yaşanacak, iki isim daha katılacak bakalım kimler katılacak, kim gidecek... 27 Ekim Bu Tarz Benim'de bakalım kimler yıldız alacak, kimler beğenilecek, kimler eleştirilecek, Bakalım kim ne giymiş. Hepsi yazımızın devamında...İşte 27 ekim bu tarz benimde kıyafetler ve olaylar...

BU TARZ BENİM 27 EKİM 2014 PAZARTESİ 37.BÖLÜM
Bu tarz benimde geçtiğimiz hafta Nur Bozar tüm günlerde yıldız almış ve haftayı 5 yıldız ile bitiren yarışmacı olmuştu. Nur Bozar'ın en büyük rakiplerinden birisi olan Ayşenur Balcı'da bu hafta elenen isim oldu.Ayrıca geçtiğimiz hafta Nur Bozar ile Ayşegül Melisa Doğan barışmıştı. Fakat eleme gecesinde Nur Bozar'ın jüriden tam not almadı Ayşegül tarafından hiç de iyi karşılanmadı gibi. Nur Bozar jüriden övgü aldığı sırada ekrana sık sık Ayşegül Doğan'ın görüntüsü geldi ve görüntülerde Ayşegül'ün tavrı dikkatlerden kaçmadı... Bu da demek oluyor kim Ayşegül aslında Nur ile arasındaki sorunu henüz tam olarak helletmiş değil. Bakalım bu hafta Bu Tarz Benimde kavga, gözyaşı devam edecek mi? Hep birlikte göreceğiz...

Bu Tarz Benim yarışmasına iki yeni yarışmacı katıldı. Bu yarışmacılardan birincisi Meltem Keklik. Diğer yarışmacı ise Roza Şake Hovhaninisyan...

Bu Tarz Benim 27.10.2014 Tuğçe Ergişi Kıyafetleri: Siyah göbek dekolteli deri bluz, pembe fırfırlı mini etek, siyah bot, siyah çanta ile jüri karşısına çıktı. Üç jüridende tma not alan yarışmacı YILDIZ aldı.

Bu Tarz Benim 27.10.2014 Gizem Güler Kıyafetleri:  Siyah desenli deri etek, beyaz bluz, siyah çanta,siyah stiletto ayakkabı.Jürüden yıldız alamadı...

Bu Tarz Benim 27.10.2014 Nur Bozar Kıyafetleri: Pembe bol kollu ceket, lacivert kot pantolan, siyah body, pembe çanta,siyah ayakkabı ile ekrana geldi. Nur Yerlitaş ve İvana Sert'ten tam not aldı ve YILDIZ alabildi.

Bu Tarz Benim 27.10.2014 Meltem Keklik Kıyafetleri: Mavi diz altı sırt dekolteli kalem elbise ile ekrana geldi. Üç jüriden de tam not aldı ve YILDIZ aldı.

Bu Tarz Benim 27.10.2014 Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: Aycan siyah triko, beyaz deri etek, siyah ayakkabı,siyah kürk, Nurcan ise omuzları deri sihay kürk, mavi siyah ekoseli kısa şort etek, mopak çorap siyah bot ile ekrana geldi fakat yıldız alamadı.


Bu Tarz Benim 27.10.2014 Roza Şake Kıyafetleri: Bu Tarz Benim yeni yarışmacısı Roza beyaz tül etek, gümüş parıltılı bluz, gümüş renk stiletto ayakkabı ile ilk kıyafetini sundu. Üç jüriden de tam not aldı ve YILDIZ aldı.

Bu Tarz Benim 27.10.2014 Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: Beyaz bluz, siyah yandan taş pencereli kalem etek, stiletto ayakkabı ile ekrana çıktı fakat yıldız alamadı.

Bu Tarz Benim 27.10.2014 Ezgi Baylar Kıyafetleri: Omuz dekolteli siyah kısa büstiyer, siyah kalem etek ile ekrana çıktı. Üç jüriden de tam not aldı ve YILDIZ aldı.

Bu Tarz Benim 27.10.2014 Özlem Özden Kıyafetleri: Straplez siyah balık elbise, siyah eldiven,pullu kolye, siyah çanta, siyah ayakkabı ile jüri karşısına çıktı ve jüriden tam not aldı. Üç jüriden de tam not aldı ve YILDIZ aldı.

http://-blogu.blogspot.com.t
Bu Tarz Benim Yarışmacıları
rozaBu Tarz Benim Roza Şake Hovhannisyan
nur bozarBu Tarz Benim Nur Bozar
gizem güler Bu Tarz Benim Gizem Güler
aycan-nurcan şencan Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan
ezgi baylar Bu Tarz Benim Ezgi Baylar
özlem özden Bu Tarz Benim Özlem Özden
tuğçe ergişi Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 6.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver
http://e-blogu.blogspot.com.tr
bu tarz benim yeni bölüm, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim 27 ekim kimler yıldız aldı, bu tarz benim gizem güler 27 ekim kıyafetleri, bu tarz benim 27 ekim nur bozar, bu tarz benim ayşenur balcı 27 ekim giydiği kıyafetler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder