24 Ekim 2014 Cuma

Her Şey Dahil Ayşegül Doğan & Seyirci Tartışması 24 Ekim 2014

Ayşegül Doğan Her Şey Dahil'de Konuştu

Ayşegül Melisa Doğan ve Seyirci Diyaloğu

Bu Tarz Benim programının yarışmacı adayı Ayşegül Doğan katıldığı show programında bir seyirciyle atıştı

Seyirci ; O barışmanın içten olmadığını düşünüyorum. Bir de çok ağlıyorsun. Gerçekten o yarışmada sizi tarz bulmuyorum. Sevenleriniz olduğu kadar sevmeyenleriniz de var. Çok saygısız davranıyorsun.

Ayşegül Doğan ; Benim karakterim bu ! Siz beni eleştirdiniz diye ben kendimi değiştiremem. Sizin sevmeniz beni ilgilendirmiyor.

bu tarz benim ayşegül doğan, bu tarz benim ayşegül doğan kavga, bu tarz benim ayşegül doğan her şey dahil, bu tarz benim ayşegül doğan izle, bu tarz benim ayşegül doğan 24 ekim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder