24 Ekim 2014 Cuma

Bu Tarz Benim 24 Ekim 2014, Bu Tarz Benim Yeni Bölüm Kıyafetler, Kimler Yıldız Aldı

bu tarz benim
BU TARZ BENİM YENİ BÖLÜM 24 EKİM 2014
bu tarz benim 24 ekim neler oldu, bu tarz benim yeni bölüm 24 ekim, bu tarz benim yeni bölümünde neler oldu, bu tarz benimde 24 ekim kim ne giydi, 24 ekim bu tarz benim kıyafetleri
BU TARZ BENİM 25 EKİM 2014 KİM ELENDİ TIKLA >>>
Show Tv'nin en sevilen yarışması Bu Tarz Benim'de 6. haftanın beşinci bölümü yani 35.bölüm 24 ekim 2014 cuma günü yayınlandı. Hafta için hergün saat 15.45 da başlayan Bu Tarz Benim yarışmasının 5. haftanın son bölümü ile keranlarda oldu. Cumartesi akşamı eleme heyecanı yaşanacak. Bakalım 25 Ekim 2014 Cumartesi kim elenecek. Bildiğiniz gibi yarışmanın 5. elemesi geçtiğimiz hafta 18 ekim 2014 cumartesi gecesi gerçekleşti. Bu Tarz Benimde bu hafta elenen isim MELEK BALKAN oldu. Bakalım bu hafta kim elennecek. 24 Ekim Bu Tarz Benim'de bakalım kimler yıldız alacak, kimler beğenilecek, kimler eleştirilecek, Bakalım kim ne giymiş. Hepsi yazımızın devamında...İşte 24 ekim bu tarz benimde kıyafetler ve olaylar...

BU TARZ BENİM 24 EKİM 2014 CUMA 35.BÖLÜM
Bu Tarz Benim 24 ekim günü koruma altına alınacak iki yarışmacı belli olacak. Koruma altına alınan ilk yarışmacı NUR BOZAR oldu. Nur Bozar bu hafta 5 yıldız aldı ve koruma altınan alınan ilk yarışmacı oldu. Bakalım koruma altına alınacak ikinci yarışmacı ise ÖZLEM ÖZDEN oldu.

24 ekim günü Ayşenur Balcı şarkı söyledi, dans etti...
24 ekim günü yayınlanan Bu Tarz Benim yarışmasında Ayşenut Balcı sahneye çıktı önce dans etti. Daha sonra ise dans etti...
Bu tarz benim yarışmasının 6. haftasının son bölümü 35. bölüm 24 ekim 2014 cuma günü ekrana geldi. Cumartesi günü yani yarın 25 ekim 2014 cumartesi gecesi yayınlanacak. Dünki bölüm bol yıldızlı geçti. Ayşenur Balcı hariç herkes yıldız aldı. Nur Bozar'ın 4 yıldızı, Özlem Özden'in 3 yıldızı var. bakalım bugün kimler yıldız alacak.
Bu Tarz Benim 23 ekim de ayrıca  Ayşegül Melisa Doğan ile Nur Bozar'ın barışma sahnesi damga vurdu. Ayşegül ile Nur öpüşerek barıştılar.
Nur Bozar'ın oynadığı klip te çok konuşuldu. Nur Bozar dünkü bölümde Batusa'nın Yanarım Yanarım klibinde oynadığıı söylemiş, görüntüleri yayınlanmıştı. İşte o klip...
Bakalım 24 ekimde neler olacak, 24 ekimde bu tarz benimde kimler yıldız alacak.. Kimler koruma altına alınacak...

24ekim bu tarz benim kıyafetler...
Bu Tarz Benim 24.10.2014 Özlem Özden Kıyafetleri: Kaz ayapı desenli balıkçı yaka beyaz triko, pembe ceket, siyah deri tayt pantolon, siyah kısa bot, siyah çanta ile sahneye çıktı. Özlem Özden jüriden tam not aldı ve YILDIZ alabildi.Böylece bu hafta toplam 4 yıldız ile tamamladı. 

Bu Tarz Benim 24.10.2014 Ezgi Baylar Kıyafetleri: Mor mini elbise, leopar desenli çanta, krem rengi stiletto ayakkabı ile ekrana çıktı ve YILDIZ aldı. Ezgi Baylar toplam 2 yıldız ile haftayı tamamladı.

Bu Tarz Benim 24.10.2014 Nur Bozar Kıyafetleri: Nur Bozar yatay siyah çizgili elbise, üstüne kot ceket, bordo ayakkabı ve bordo çanta ile jüri karşısına çıktı. Jüri üyesinin beğendiği yarışmacı YILDIZ aldı ve haftayı 5 yıldız ile tamamladı ve koruma altına alındı. Nur Bozar bu hafta koruma altında...

Bu Tarz Benim 24.10.2014 Ayşenur Balcı Kıyafetleri: Ayşenur Balcı mavi bluz, kırmızı ekoseli uzun etek, siyah gümüş işlemeli çanta, siyah ayakkabı ile ekrana çıktı.Jüriden tam not alan yarışmacı YILDIZ aldı ve haftayı 2 yıldız ile tamamladı.

Bu Tarz Benim 24.10.2014 Gizem Güler Kıyafetleri: Gizem Güler, transparan siyah şortlu tulum elbise, siyah çanta, siyah ayakkabı ile çıktı. Jüriden tam not alan yarışmacı YILDIZ aldı ve haftayı 1 yıldız ile tamamladı.
http://e-blogu.blog
Bu Tarz Benim 24.10.2014 Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: Nurcan Şencan, siyah tül püsküllü elbise, siyah çizme, siyah çanta, Aycan Şencan ise Siyah tüllü body, siyah bol paça pantolon, beyaz mont, siyah çanta ile ekrana geldi. Jüriden tam not alan yarışmacı YILDIZ aldı ve haftayı 4 yıldız ile tamamladı.

Bu Tarz Benim 24.10.2014 Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri:Sarı-siyah desenli elbise, siyah çanta, siyah ayakkabı ile sahneye çıktı. Jüriden tam not alan yarışmacı YILDIZ aldı ve haftayı 1 yıldız ile tamamladı.

Bu Tarz Benim 24.10.2014 Tuğçe Ergişi Kıyafetleri:  Jüriden tam not alan yarışmacı YILDIZ aldı ve haftayı 4 yıldız ile tamamladı.

Bu Tarz Benim Yarışmacıları
nur bozar Bu Tarz Benim Nur Bozar
ayşenur balcıBu Tarz Benim Ayşenur Balcı
gizem güler Bu Tarz Benim Gizem Güler
aycan-nurcan şencan Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan
ezgi baylar Bu Tarz Benim Ezgi Baylar
özlem özden Bu Tarz Benim Özlem Özden
tuğçe ergişi Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver
http://e-blogu.blogspot.com.tr
bu tarz benim yeni bölüm, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim 24 ekim kimler yıldız aldı, bu tarz benim gizem güler 24 ekim kıyafetleri, bu tarz benim 24 ekim nur bozar, bu tarz benim ayşenur balcı 24 ekim giydiği kıyafetler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder