23 Ekim 2014 Perşembe

Bu Tarz Benim Nur Bozar Ayşegül Doğan'ı Affetti !

Nur Bozar ve Ayşegül Doğan barıştılar

Nur Bozar Bir Kez Daha Ne Kadar Kaliteli Bir Kişilik Olduğunu Belli Etti (Helal Sana)


Nur Bozar ; Ben o kadar mı kötü bir insanım. Benden bu kadar nefret etmenin sevgisiz olmanın bir sebebi olmalı

Ayşegül Doğan ; Benim ağlamam sana olan nefret değil (seni çekememem)

İvana Sert'inde destekleriyle Nur Bozar ve Ayşegül Doğan istemeye istemeye barışmaya zorlandılar ve ilginç kareler ortaya çıktı

Show Tv'nin Nur'a yapılan bu haksızlığa bir dur demesi gerekiyordu. Bana kalırsa Ayşegül kanal yönetiminden zılgıt yedi ve ona karşı biraz daha seviyeli olması söylendi. İvana'ya da sen bunları barıştır denildi.
bu tarz benim nur bozar ayşegül doğan, bu tarz benim nur bozar ayşegül doğan barıştı mı, bu tarz benim nur bozar ayşegül doğan neden ağladılar, bu tarz benim nur bozar ayşegül doğan barıştılar, bu tarz benim nur bozar ayşegül doğan neden barıştılar, bu tarz benim nur bozar, bu tarz benim nur bozar ayşegül doğan'a sarıldı,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder