27 Ekim 2014 Pazartesi

Bu Tarz Benim 27 Ekim Ayşegül Doğan & Roza Hovhaninisyan Tartışması

Bu Tarz Benim Roza

Bu Tarz Benim'e yeni katılan yarışmacı Roza ve Ayşegül Doğan arasında yaşanan gerginlik.
Sıradaki yarışmacı Ayşegül Doğan'ın sırası geldiğinde sunucunun yorum yapması için Roza'ya söz hakkı vermesinin ardından. Roza çok güzel yorum yaparken Ayşegül Doğan onu eziklemek için ben senin söylediklerinden hiçbir şey anlamıyorum dedi ve Roza'da iyi olan yorumuna berbat diyerek devam etti. Bunun ardından Ayşegül Doğan, Roza Sake'yi kötü lanse etmek ve seyirci nazırında kötü göstermek için tartışmaya çekti ve devamını getirdi.


 
ayşegül doğan roza sake hovhaninisyan,ayşegül doğan roza sake hovhaninisyan kavgası, ayşegül doğan roza sake hovhaninisyan tartışması, ayşegül doğan roza sake hovhaninisyan polemiği, ayşegül doğan roza sake hovhaninisyan 27 ekim 2014, ayşegül doğan roza sake hovhaninisyan tartıştılar, ayşegül doğan roza sake hovhaninisyan 27 ekim 2014 izle video

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder