31 Ekim 2014 Cuma

Bu Tarz Benim 30 Ekimde Çalan Şarkılar Listesi - KGDMuzikleri

Bu Tarz Benimde Çalan Şarkı ve Şarkılar

Bu Tarz Benim'de 30 ekim 2014 tarihinde kızların geldiği sırada hangi şarkılar çalmış gelin hep beraber göz atalım.

İvana Sert& Öykü Serter ve Kemal Doğulu'nun şarkısı ; Sixpack INC. - starship

Bu tarz benimin muhteşem kızları sahnede ; Kenan Doğulu - çakkıdı

Gizem Güler ; Yusuf Güney - melekler seni bana yazmış

Tuğçe Ergişi gelirken çalan şarkı  ; Inna - hot (play & win club version)

Kemal Doğulu saç kesimi yaparken çalan şarkılar ; İbrahim Tatlıses saçlarını yol getir - - Yavuz Bingöl haberin var mı ?

Meltem Keklik - Enrique Iglesias feat. Ludacris - tonight (ı'm lovin you)

Misafir yarışmacı Melisa Şahin aşk isimli köpeği ile podyumda ;
1. şarkı ; Taylor Swift - shake ıt off
2. şarkı ; Passenger - thunder

Roza Sake ; Amy Winehouse - back to black (steve mac vocal)

Tüm kızlar ve jüri üyeleri bir arada ; İbrahim Tatlıses - yalnızım

Nur Bozar ; Demet Akalın - kibrit

İkizler Aycan Nurcan Şencan ; Maroon 5 - one more night

Misafir yarışmacı 2 Özden Cerrahoğlu  ; Parov Stelar feat. Graham Candy - the sun

Ayşegül Doğan ; J Balvin - tranquila

bu tarz benim 30 ekim şarkıları, bu tarz benim 30 ekimde çalan şarkı, gelirken çalan müzik, bu tarz benim şarkıları, bu tarz benim şarkı listesi, bu tarz benim müzik listesi, bu tarz benim 2014 şarkıları, bu tarz benim müzik indir dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder