30 Ekim 2014 Perşembe

Bu Tarz Benim 1 Kasım Cumartesi Eleme Gecesi Kim Elendi - Bu Tarz Benim'de Bu Hafta Kim Elendi - Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacılar



BU TARZ BENİM'DE BU HAFTA KİM ELENDİ


Show Tv'nin sevilen programı Bu Tarz Benim hergün yeni olayları ile serüvenine devam ediyor.

Hafta içi hergün yayınlanan programın izleyicisi hergün artarken izlenme rekorları da kırıyor.

Reytinglerde hergün yerini koruyan yarışma hafta sonu da hız kesmiyor.

Her Cumartesi eleme gecesini yaşandığı programda her hafta farklı konsept uygulanıyor.

Koruma altında olan yarışmacılar yarışmacı arkadaşları tarafından adı söylenemeyecek.

jüriden en az puanı alan yarışmacı ile yarışmacı arkadaşları tarafından en çok ismi söylenen yarışmacı jüri karşısına çıkacak ve jüri iki yarışmacıdan birini seçecek ve diğeri yarışmaya veda edecek. 

1 Kasım Cumartesi Gecesi Roza Şake Yarışmaya Veda Etti

Bu haftanın koruma altında olan yarışmacıları ise beşer yıldız alarak Ezgi Baylar ile Tuğçe Ergişi oldu.

Bu hafta kırmızı halı olan konseptte yarışmacılar birbirinden güzel elbiseler ile podyuma çıktı.

Bu haftanın süpriz jürisi ise Demet Akalın komik ve eğlenceli anların yaşandığı yarışmanın eleme gecesinde Demet Akalın şarkıları ile yarışmaya renk kattı.

Yarışmaya bu hafta kim veda edecek yeni dahil olan Meltem Keklik ile Roza Şake yarışmada kalabilecek mi?

Geçen hafta Ayşenur Balcı'nın veda ettiği yarışmaya bu hafta kim veda edecek. Bu Tarz Benim'de 1 Kasım Cumartesi kim elendi.

1 Kasım Cumartesi Gecesi Roza Şake Yarışmaya Veda Etti

Bu Tarz Benim Yarışmasında Daha Önce Elenen İsimler

Bu Tarz Benim 6.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver











bu tarz benim 1 kasım eleme gecesi, bu tarz benim 1 kasım cumartesi eleme gecesi kim elendi, bu tarz benim bu hafta kim elendi, bu tarz benim elenen yarışmacılar, bu tarz benim 1 kasımda kim elendi, bu tarz benim 1 kasım elenen yarışmacı, bu tarz benim kim elendi, btb kim elendi, bu tarz benim elenen yarışmacılar, bu tarz benimde bu hafta kim elendi, bu tarz benim 1 kasımda kızlar ne giydi, bu tarz benim 1 kasım yarışmacılar ne giydi, bu tarz benim 1 kasım yarışmacıların giydiği kıyafetler, bu tarz benim 1 kasım demet akalın, bu tarz benim 1 kasım kim elendi, bu tarz benim 1 kasım cumartesi kim elendi, bu tarz benim 1 kasım cumartesi eleme gecesinde kim elendi,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder