30 Ekim 2014 Perşembe

Bu Tarz Benim 1 Kasım Eleme Gecesi izle Kim Elendi

Bu Tarz Benim Eleme Gecesi

Bu Tarz Benim 1 Kasım

Bu Tarz Benim'in bu haftaki konuk jürisi ünlü pop sanatçısı Demet Akalın oldu. Demet Akalın gibi dev bir ismin katıldığı program öyle sessiz sedasız geçmez tabi, neler mi yaşandı ? gelen beraber göz atalım.

Demet Akalın geceye renk katmak adına iki şarkısını seslendirdi sözlerini hatırlayacak olursak eğer
; Arkasına bakmadan çekip giden biri var , yediğim naneleri haddi hesabı yok çaresizim çok çok.

Programda süpriz ve merak edilen en önemli gelişme Demet Akalın neden ağladı onu üzen neydi ?

İvana Sert'in hamilesin dediği yoruma dayanamayan Nurcan Şencan gözyaşlarına boğuldu. Bunun üzerine İvana Sert, hamile değilsin göbekli gösterdin diyerek onu daha da üzdü.

Hepsinden önemlisi bu gece kim gidiyor ? kim elenecek ?

KGDMuzikleri olarak hemen hemen nerdeyse tüm bölümleri yayınladık aynı zamanda sizinle birlikte programı bizde izliyoruz. Bununla birlikte varmış olduğumuz sonuç şu şekilde.

1. tahmin ; Meltem (ihtimal yüksek sebep - iddiaa ettiği gibi çıkmadı )
2. tahmin ; Özlem ( düşük ihtimalli sebep - reyting )



bu tarz benim eleme gecesi, bu tarz benim 1 kasım, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim, bu tarz benim izle ,bu tarz benimde bu hafta kim elendi, bu tarz benim eleme gecesinde konul jüri kim, bu tarz benim eleme gecesi izle, bu tarz benim 1 kasım izle, bu tarz benim 1 kasım 2014, bu tarz benim yeni son bölüm, bu tarz benim cumartesi gecesi, bu tarz benim bugün yayınlanan bölüm, bu tarz benim haftasonu, bu tarz benim yeni bölümde kim gidiyor gidecek tüm bunlara cevap oluyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder