29 Ekim 2014 Çarşamba

Bu Tarz Benim 30 Ekim 2014 izle Tek Parça

Bu Tarz Benim 30 Ekim

Bu Tarz Benim'in bu bölümünde neler oluyor bir bilseniz. Susma sustukça sıra sana gelecek sözünün belirdiği yerdeyiz.

Nur Yerlitaş, Özlem Özden'in kombini için seni gördüm inan nevrim döndü. Bir de Hürrem'i gördüm dedi.

Tuğçe Ergişi saçlarını kesen Kemal Doğulu'ya ilk defa bu kadar profesyonel bir insan saçlarıma dokundu diyor başlıyor yağlayıp yıkamaya.

Dün yaptıklarıyla yetinemeyen Özlem Özden bugün de Meltem'e saydırmaya başladı. Keşke daha direkt olsaydın.Çok düzsün sıradansın iddiaasızsın

Kemal Doğulu'dan buna karşılık olarak Meltem'e yok benim orama bişey diyorlar burama bir şey diyorlar. Bu cümcülerle aralarından sıyrılamazsın dedi.

Ardından İvana Sert bugün seni görüyorum hiç heyecanlanmadım diyerek Kemal Doğulu'yu destekledi. Anlaşılan o ki Meltem'in bu hafta elenme olasılığı %99

bu tarz benim 30 ekim 2014, bu tarz benim 30 ekim, bu tarz benim 30 ekim izle, bu tarz benim 30 ekim yeni, bu tarz benim 30 ekim son bölüm, bu tarz benim 30 ekim 2014, bu tarz benim 30 ekim 2014 full tek parça, bu tarz benim 30 ekim donmadan, bu tarz benim izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder