24 Ekim 2014 Cuma

Bu Tarz Benim 25 Ekim Kim Elendi


Show TV'de yayınlanmaya başlayan Bu Tarz Benim yarışması, bu sezona damga vurdu. Birbirinden güzel genç kızların tarzlarıyla ön plana çıkmaya çalıştıkları yarışmada heyecan günden güne artıyor. Modanın kalbinin attığı program Bu Tarz Benim hafta içi her gün yayınlanmaya devam ediyor.

Öykü Serter'in sunumunu yaptığı yarışma tüm hızıyla sürerken, yarışmacılar arasında yaşanan diyaloglarda günden güne sertleşiyor. Her hafta bir ismin elendiği yarışmada, 25 Ekim Cumartesi akşamı eleme gecesi yapılacak.

25 Ekim akşamı jürinin sürpriz konukları Yonca Evcimik ve Cenk Eren olacak. Gecenin konsepti ise, yarışmacıların bir ünlüye benzemeye çalışmaları. Birbirinden ünlü isimlere, tarzlarıyla benzemeye çalışacak olan yarışmacılar, jüriden tam not almak için çaba gösterecekler.

İki ünlü ismin şarkılarıyla renk katacağı Bu Tarz Benim eleme gecesi sonunda, bir isim daha yarışmaya veda edecek.

Bu Tarz Benim Yarışması 25 Ekim Cumartesi Kim Elendi?

Bu Tarz Benim Yarışması 11 Ekim Cumartesi akşamı Ayşenur Balcı elendi..

Bu Tarz Benim geçtiğimiz haftalarda elenen yarışmacıların listesi ise aşağıdadır..

Melek Balkan
Sara AYşem Koçoğlu
Buse Doğanay
Gizem Kayaalp
Esra Özüver
Ayşenur Balcı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder