27 Ekim 2014 Pazartesi

Bu Tarz Benim 28 Ekim 2014, Bu Tarz Benim Yeni Bölüm Kıyafetler, Kimler Yıldız Aldı

bu tarz benim
BU TARZ BENİM YENİ BÖLÜM 28 EKİM 2014
bu tarz benim 28 ekim neler oldu, bu tarz benim yeni bölüm 28 ekim, bu tarz benim yeni bölümünde neler olacak, bu tarz benimde 28 ekim kim ne giydi, 28 ekim bu tarz benim kıyafetleri

1 KASIM BU TARZ BENİM KİM ELENDİ>>>

Show Tv'nin en sevilen yarışması Bu Tarz Benim'de 7. haftanın ikinci bölümü yani 38.bölüm 28 Ekim 2014 salı günü yayınlanacak. Hafta için hergün saat 15.45 da başlayan Bu Tarz Benim yarışmasının 7. haftanın ikinci bölümünde bakalım neler olacak... Bildiğiniz gibi Cumartesi akşamı eleme heyecanı yaşandı. 6. haftanın eleme gecesi 25 Ekim 2014 Cumartesi gecesi yapıldı.Yarışmada 5. elenen isim Ayşenur Balcı oldu. Bu tarz benimde yeni bir hafta başlarken elenen yarışmacıların yerini de yeni yarışmacılar aldı. Bu Tazr Benim 27 ekimde yayınlanan bölümde yarışmaya iki isim katıldı... Bakalım bu yeni yarışmacılar diğer yarışmacılarla uyum sağlayabilecke mi? Bu hafta Bu Tarz Benimde elenen isim kiml olacak. Hep birlikte göreceğiz...
Yarışmaya yeni katılan yarışmacılar Meltem KEKLİK ve Roza ŞAKE HOYHANNISYAN oldu...
Bu Tarz Benim yarışmasının 7. hafta ilk bölümü 27 ekim 2014 günü yayınlanan 37. bölümde yıldız alan yarışmacılar, Tuğçe ERGİŞİ, Nur BOZAR, Meltem KEKLİK, Roza ŞAKE, Ezgi BAYLAR,Özlem ÖZDEN oldu. Diğer yarışmacılar yıldız alamadı. Bakalım 28 ekim günü kimler yıldız alacak..
28 Ekim Bu Tarz Benim'de bakalım kimler yıldız alacak, kimler beğenilecek, kimler eleştirilecek, Bakalım kim ne giymiş. Hepsi yazımızın devamında...İşte 28 ekim bu tarz benimde kıyafetler ve olaylar...
http://e-blogu.blogspot.com.tr
BU TARZ BENİM 28 EKİM 2014 SALI 38.BÖLÜM
Bu Tarz Benim yarışması tüm heyecanı ile devam ediyor, Yarışmadan ayrılanların yanı sıra 2 yarışmacı daha yarışmaya dahil oldu. 28 ekim günü bu tarz benimde Nur Bozar sahnedeyken jüri üyesi Nur Yerlitaş ağlarken görülüyor. Peki Nur Yerlitaş neden ağlıyor bunu yarın öğreneceğiz... Ayrıca fragmanda Ayşegül Melisa Doğan yine göz yaşlarına boğuluyor. Özlem Ayşegül Melisa Doğan'ın boyu ile ilgili bir yorum yapınca Ayşegül dayanamıyor ve ağlıyor. Yeni yarışmacı Roza ile de çok çekişmeli tartışmalar yaşanıyor...

Bu Tarz Benim 28 Ekim Kıyafetler ve Yıldızlar, Kimler Yıldız Aldı...

Bu Tarz Benim 28.10.2014 Tuğçe Ergişi Kıyafetleri: Beyaz balıkçı yaka triko, bej rengi yırtık kot pantolon giydi. YILDIZ almayı başardı.

Bu Tarz Benim 28.10.2014 Gizem Güler Kıyafetleri: YILDIZ almayı başardı.

Bu Tarz Benim 28.10.2014 Nur Bozar Kıyafetleri: Siyah body, Kırmızı hırka, kırmızı etek,siyah çizme ile jüri karşısına çıktı ve YILDIZ almayı başardı.

Bu Tarz Benim 28.10.2014 Meltem Keklik Kıyafetleri: Kırmızı siyah ekoseli bluz, siyah tayt pantolon, siyah ayakkabı ile ekrana çıkan yeni yarışmacı yıldız alamadı.

Bu Tarz Benim 28.10.2014 Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: Aycan, krem rengi trneçkot, beyaz gömlek, sarı kısa etek, Nurcan ise lacivert pantolon, pembe triko, sarı zincirli siyah çanta ve kahverengi bot ile ekrana çıktı.Jüri üyelerinden Kemal ve İvanadan YILDIZ almayı başardılar...

Bu Tarz Benim 28.10.2014 Roza Şake Kıyafetleri: Siyah omuzları dantelli bluz, kırmızı etek ile jüri karşısına çıktı. Yeni yarışmacı ikinci YILDIZ ı almayı başardı.

Bu Tarz Benim 28.10.2014 Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: Siyah bisiklet yaka triko, kırmızı siyah ekoseli mini etek, opak çorapgiydi. YILDIZ almayı başardı.

Bu Tarz Benim 28.10.2014 Ezgi Baylar Kıyafetleri: Turuncu şal, beyaz gömlek ve gri şort ile ekrana geldi ve YILDIZ almayı başardı.

Bu Tarz Benim 28.10.2014 Özlem Özden Kıyafetleri: Özlem, siyah boğazlı kazak, kırmızı bere,siyah eldiven ve siyah beyaz desenli etek ile jüri karşısına çıktı. YILDIZ almayı başardı.
http://-blogu.blogspot.com.t
Bu Tarz Benim Yarışmacıları
rozaBu Tarz Benim Roza Şake Hovhannisyan
rozaBu Tarz Benim Meltem Keklik
nur bozarBu Tarz Benim Nur Bozar
gizem güler Bu Tarz Benim Gizem Güler
aycan-nurcan şencan Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan
ezgi baylar Bu Tarz Benim Ezgi Baylar
özlem özden Bu Tarz Benim Özlem Özden
tuğçe ergişi Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 6.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver
http://e-blogu.blogspot.com.tr
bu tarz benim yeni bölüm, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim 28 ekim kimler yıldız aldı, bu tarz benim gizem güler 28 ekim kıyafetleri, bu tarz benim 28 ekim nur bozar, bu tarz benim ayşenur balcı 28 ekim giydiği kıyafetler, 28 ekim nur neden ağladı, 28 ekim bu tarz benimde neler olacak, 28 ekim bu tarz benim fragmanı yayınlandı mı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder