29 Ekim 2014 Çarşamba

Bu Tarz Benim 29 Ekim 2014, Bu Tarz Benim Yeni Bölüm Kıyafetler, Kimler Yıldız Aldı

bu tarz benim
BU TARZ BENİM YENİ BÖLÜM 29 EKİM 2014
bu tarz benim 29 ekim neler oldu, bu tarz benim yeni bölüm 29 ekim, bu tarz benim yeni bölümünde neler olacak, bu tarz benimde 29 ekim kim ne giydi, 29 ekim bu tarz benim kıyafetleri

1 KASIM BU TARZ BENİM KİM ELENDİ>>>

Show Tv'nin en sevilen yarışması Bu Tarz Benim'de 7. haftanın üçüncü bölümü yani 39.bölüm 29 Ekim 2014 çarşamba günü yayınlandı... Hafta için hergün saat 15.45 da başlayan Bu Tarz Benim yarışmasının 7. haftanın üçüncü bölümünde bakalım neler oldu... Bildiğiniz gibi Cumartesi akşamı eleme heyecanı yaşandı. 6. haftanın eleme gecesi 25 Ekim 2014 Cumartesi gecesi yapıldı.Yarışmada 6. elenen isim Ayşenur Balcı oldu. Bu tarz benimde yeni bir hafta başlarken elenen yarışmacıların yerini de yeni yarışmacılar aldı. Bu Tazr Benim 27 ekimde yayınlanan bölümde yarışmaya iki isim katıldı... Bakalım bu yeni yarışmacılar diğer yarışmacılarla uyum sağlayabilecke mi? Bu hafta Bu Tarz Benimde elenen isim kiml olacak. Hep birlikte göreceğiz...

BU TARZ BENİM 29 EKİM 2014 ÇARŞAMBA 39.BÖLÜM

Bu Tarz Benim 29.10.2014 Tuğçe Ergişi Kıyafetleri: YILDIZ aldı.

Bu Tarz Benim 29.10.2014 Gizem Güler Kıyafetleri: Yıldız alamadı...

Bu Tarz Benim 29.10.2014 Nur Bozar Kıyafetleri:YILDIZ aldı.

Bu Tarz Benim 29.10.2014 Meltem Keklik Kıyafetleri:YILDIZ aldı.

Bu Tarz Benim 29.10.2014 Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri:YILDIZ aldı.

Bu Tarz Benim 29.10.2014 Roza Şake Kıyafetleri: Yıldız alamadı...

Bu Tarz Benim 29.10.2014 Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: Yıldız alamadı...

Bu Tarz Benim 29.10.2014 Ezgi Baylar Kıyafetleri:YILDIZ aldı.

Bu Tarz Benim 29.10.2014 Özlem Özden Kıyafetleri:YILDIZ aldı.

Bu Tarz Benim Yarışmacıları
rozaBu Tarz Benim Roza Şake Hovhannisyan
rozaBu Tarz Benim Meltem Keklik
nur bozarBu Tarz Benim Nur Bozar
gizem güler Bu Tarz Benim Gizem Güler
aycan-nurcan şencan Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan
ezgi baylar Bu Tarz Benim Ezgi Baylar
özlem özden Bu Tarz Benim Özlem Özden
tuğçe ergişi Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 6.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver
http://e-blogu.blogspot.com.tr
bu tarz benim yeni bölüm, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim 29 ekim kimler yıldız aldı, bu tarz benim gizem güler 29 ekim kıyafetleri, bu tarz benim 29 ekim nur bozar, bu tarz benim tuğçe ergişi,29 ekim giydiği kıyafetler, 29 ekim bu tarz benimde neler olacak, 29 ekim bu tarz benim fragmanı yayınlandı, bu tarz benim 29 ekim roza,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder